De laatste loodjes! - Reisverslag uit Luinjeberd, Nederland van Afke Vries - WaarBenJij.nu De laatste loodjes! - Reisverslag uit Luinjeberd, Nederland van Afke Vries - WaarBenJij.nu

De laatste loodjes!

Door: Afke

Blijf op de hoogte en volg Afke

11 November 2015 | Nederland, Luinjeberd

De laatste loodjes!
Vandaag mijn laatste werkdagje gehad bij D-Reizen! Wat is de tijd toch snel gegaan zeg! begin april begonnen als stagiaire, en later een contract gekregen. Veel meegemaakt, en zoveel geleerd waar ik erg dankbaar voor ben. Iedereen van D-Reizen, Bedankt!!

Nu nog een paar daagjes vrij, en alvast beginnen met mijn koffers in te pakken. Volgende week donderdag & vrijdag nog 2 trainingsdagen van Landal in Eerbeek, en kennismaken met iedereen.

Volgende week zaterdag is het dan eindelijk zover, 's ochtends vroeg rond 6 uur vertrekken wij vanuit Luinjeberd naar Viehhofen, waar ik zal gaan stage lopen en verblijven!

Via deze pagina wil ik jullie proberen op de hoogte te houden, maar ik kan natuurlijk niets beloven, want je weet natuurlijk niet hoe alles gaat lopen :-)

Liefs, Afke