Fijne jaarwisseling iedereen! - Reisverslag uit Viehhofen, Oostenrijk van Afke Vries - WaarBenJij.nu Fijne jaarwisseling iedereen! - Reisverslag uit Viehhofen, Oostenrijk van Afke Vries - WaarBenJij.nu

Fijne jaarwisseling iedereen!

Door: Afke

Blijf op de hoogte en volg Afke

31 December 2015 | Oostenrijk, Viehhofen

Nou! Ik moet zeggen dat de tijd erg snel gaat..
Het is alweer oud en nieuw, hoewel het besef er totaal niet is!
Ik ben alweer 6 weken hier, en de tijd vliegt echt!
Om het moment is het echt hoogseizoen, en zitten we helemaal vol!
We maken allemaal lange dagen, en ik ben dan toch ook echt blij als ik een dagje later kan beginnen of vrij ben.

Ik heb het er soms wel echt lastig mee, dat ik zo ver van huis ben.
Vandaag is het dan Oudjaarsdag, maar dat gevoel is er echt niet.
Vanavond gaan we gezellig met zn vieren het jaar afsluiten in het Apres Ski paleis in Hinterglemm. Ik ben wel heel blij dat ik morgen nog vrij ben, zodat ik lekker kan uitslapen, en ik mijzelf weer wat kan voorbereiden op de drukke wisseldag van zaterdag.

Met kerst hebben wij ook gezellig met elkaar gegourmet, en dat was zeker heel gezellig!

Zonet nog even bij de Fakkelshow wezen kijken hier in Viehhofen. De skischool had alle kinderen fakkels gegeven, en zijn in een slalom naar beneden geskiët, echt een heel mooi gezicht, en de kinderen waren zo blij! Aansluitend nog een vuurwerkshow.

Vanuit hier wil ik iedereen alvast een fijne jaarwisseling toewensen/Folle Lok en Seine! of zoals ze het hier zeggen, Guten Rutsch!

Liefs en tot snel.
Afke

• 01 Januari 2016 - 14:03

Tante Afke:

Dag lieve Afke

Dat je op Oudejaarsavond heel erg aan de 'achterblijvers' in Nederland moet denken? Een beetje heel er heimwee hebt? Dat is alleen maar goed!!! een teken dat jij van ons houdt en wij van jou!!!
    Na deze mooie vrije dag er morgen weer volop tegenaan?

Veel groeten van jouw tante Afke en oom Harry uit Schiedam.
    DagDoegDag