UPDATE 3 - Reisverslag uit Viehhofen, Oostenrijk van Afke Vries - WaarBenJij.nu UPDATE 3 - Reisverslag uit Viehhofen, Oostenrijk van Afke Vries - WaarBenJij.nu

UPDATE 3

Door: Afke

Blijf op de hoogte en volg Afke

17 Februari 2016 | Oostenrijk, Viehhofen

Nouu daar was ik ook eindelijk weer eens!
Ik krijg van iedereen al berichten, of ik nog wel leef haha
Aangezien dat mijn laatste verslag van 31 december was!

Ondertussen is het alweer 17 februari, en het is nog 1 maand en 28 dagen! De afgelopen tijd veel gewerkt moet ik zeggen,
De dagen vliegen voorbij! Maar nog niet snel genoeg hoor haha, ik begin mijn eigen bed nu best wel te missen, omdat wij natuurlijk een stapelbed hebben, maar ach, das niet zn heel groot probleem!

Moet wel zeggen dat afgelopen week erg raar was, omdat GJ natuurlijk naar Ghana gegaan is, om daar stage te lopen in een ziekenhuis! En ik niet normaal afscheid heb kunnen nemen omdat ik hier natuurlijk zit, maar gelukkig hebben wij skype! En heeft ze een goede reis gehad!

Ook heb ik mijn vliegticket voor de terugreis geboekt!

14 april is mijn laatste werkdag, en 16 april vlieg ik weer terug naar het mooie Nederland!

Om dan gelijk 18 april weer op school aan de slag te moeten!

Nou dit was het weer voor even, snel getipt op mn telefoon, ondat mn laptop kapot is!

Ik zie jullie snel weer allemaal!
Liefs en een hele fijne avond nog allemaal!

Xxxx-

  • 18 Februari 2016 - 16:22

    Christine En Peter:

    Hoi Afke,
    Fijn weer van je te horen. Tijd vliegt voorbij en :het gaat nu heel snel...Straks weer lekker thuis!
    We missen je en het is inderdaad ook een raar gevoel dat jullie beide nu in het buitenland op stage zijn.
    Hier gaat alles z'n gangetje. Heb wel griep gehad 2 weken geleden en Peter moest er deze week aan geloven....
    Nou, zet 'm op....gaat nu heel snel ......dikke kus van ons!
    PS Slim van je om terug te vliegen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Viehhofen

Stage in Viehhofen

Ik ga stage lopen in Oostenrijk bij Landal Rehrenberg

Recente Reisverslagen:

03 April 2016

*****VLUCHTWIJZIGING*****

30 Maart 2016

UPDATE

17 Februari 2016

UPDATE 3

31 December 2015

Fijne jaarwisseling iedereen!

06 December 2015

2 weekjes hier!
Afke

Actief sinds 03 Okt. 2015
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 3477

Voorgaande reizen:

23 November 2015 - 24 April 2016

Stage in Viehhofen

Landen bezocht: